Elektrický seniorský a invalidní vozík SELVO 4810
Kód: S40842 S40843 Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Vozík je vhodný i pro držitele průkazu TP,ZTP a ZTP/P.
Vozík je díky své certifikaci a parametrům zařazen do kategorie invalidní vozík.
To je ohromnou výhodou, protože smíte legálně jezdit po chodníku nebo v interiérech budov jako chodec, pokud neohrozíte ostatní chodce. Vozíky jiných značek, které tuto kategorii nemají se legálně nesmí provozovat na chodnících.
Pro řízení nepotřebujete řidičák ani SPZ. Vozík je zvláštním vozidlem a pohybuje se v režimu "chodec". V provozu tak pro Vás platí pravidla pro chodce. Díky parametrům také není potřeba "povinné ručení" ani helma apod.
Vozík umožňuje dokoupení řady různého příslušenství jako je přední košík, zadní box nebo zadní skládací koš. K dispozici jsou také ocelové nárazníky, které velmi doporučujeme k ochraně plastů. Případně se může hodit také držák francouzských holí a krycí plachta.
Polohovatelné sedadlo tvoří pohodlnou oporu celých zad. Loketní opěrky po obou stranách pomáhají ještě vyššímu komfortu.
Dobíjení je řešeno z běžné zásuvky 230V. Chytrá nabíječka je součástí balení.
Selvo 4810 se nabízí ve dvou variantách baterií :
- Základní gelová olověná baterie vyžadující balancer a zvláštní pozornost při častém nabíjení, která je ve vozíku pevně instalována bez možnosti vyjmutí
- druhá varianta je lepší lithiová (LiFePO4) baterie s výrazně snazším zacházením. Tato baterie je zamčená za dvířky v těle vozíku a lze ji vyjmout a nabíjet i jinde než vozík parkujete.
Vozík má výrazně vylepšenou konstrukci po technické stránce a to nejen co se týče viditelných prvků jako je moderní design s LED světly a větší prostor pro nohy, ale také silný bezkartáčový motor a výjimečnou silovou olejovou převodovku obsahující diferenciál. Tím je zajištěn bezproblémový chod a výrazně méně požadavků na pravidelnou údržbu. Jiní výrobci bezkartáčové motory u podobných vozíků obvykle nenabízejí. Selvo je v tomto ohledu vývojově napřed. Přední sloupek řízení byl výrazně zpevněn, aby vydržel i hrubší zacházení s řídítky. Taktéž sedadlo bylo výrazně vylepšeno a je nyní ještě pevnější, s oporou beder i hlavy a loketní opěrky mají možnost snadného polohování.
Proč použít balancér?
Dojezd na nabití je orientační hodnota úplného maxima při nové baterii a ideálních podmínkách. Mezi všemi výrobci je zvykem uvádět tuto maximální hodnotu, reálný dojezd je však kratší vlivem kopcovitosti terénu, zatížení, akcelerací, teploty a také kondice baterie. Baterie je potřeba chápat jako spotřební materiál výrobku, který je nutné po spotřebování vyměnit. Doba spotřebování přitom vždy závisí na údržbě a zacházení s baterií. Zejména platí, že čím méně se baterie vybijí, tím mají delší životnost v počtu cyklů. Olověná baterie tak může mít 1000 cyklů ale třeba i jen 100 nebo méně. Nejdůležitější rady k olověným bateriím jsou: 1.) nabíjet ihned po sebemenším vybití do plna 2.) co nejméně vybíjet, nikdy víc než 80% 3.) balancovat baterie vždy po větším vybití (rozhodně pokud je pod 50%), tedy vyrovnávat hladiny jednotlivých baterií uvnitř stroje. K tomuto je ideální automatický balancér, který vyrovnává baterie automaticky a stále.
Maximální rychlost | 14 km/h |
Dojezdová vzdálenost | až 40/50 km |
Nosnost | 150 kg |
Hmotnost | 95/107 kg |
Kapacita baterie | 960/1152 Wh |
Výkon motoru | 1000W |
Brzda |
Automatické (elektromagnetická brzda zafunguje při puštění akcelerátoru)
|
Rozměry (DxŠxV) | 1350 x 650 x 1360 mm |
Vyjímatelná baterie |
u varianty s lithiovou baterií je možné vyjmutí
|
Svahová dostupnost
|
20 °
|
Balancer k prodloužení životnosti baterií
|
Balancer dokupujte ke gelové verzi baterie / lithiová verze už obsahuje balancer v baterii
|
Doplňkové parametry
Kategorie: | Elektrické skútry a doplňky |
---|---|
Záruka: | 24 |
Hmotnost: | 107 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.