Společnost Husqvarna získala ocenění Czech Superbrands Award

Společnost Husqvarna získala prestižní ocenění Czech Superbrands Award 2014, které uděluje jeden z neuznávanějších programů nezávislého hodnocení obchodních značek. Cenu pro uznání za svou výjimečnou pozici na českém trhu obdržela hned ve dvou kategoriích.
Husqvarna Česko získala ocenění v kategoriích Czech Superbrands 2014 a Czech Business Superbrands 2014. Tato ocenění jsou důkazem kvality a spolehlivosti značky, která si za 325 let působení na světovém trhu vybudovala silnou pozici lídra v oblasti zahradní a lesní techniky. Cena Superbrands v daném regionu oceňuje firmy na základě preference zákazníků a názoru nezávislé poroty Brand Council. Firmy nemohou o nominaci žádat, jednotlivé společnosti jsou nominovány na základě obchodních výsledků. Tím je zaručeno, že titul Superbrands získají pouze ty značky, které mají nejlepší pověst v daném odvětví. „Získaných ocenění si velmi vážíme. Pro společnost Husqvarna jsou důkazem pozitivní zpětné vazby a silného povědomí o naší značce, ke které si spotřebitelé vybudovali důvěru“, komentuje ocenění ředitelka Husqvarna Česko Mgr. Eva Kováčiková.

O českých vítězích pro rok 2014 rozhodovala odborná porota Brand Council, která byla složena ze 14 nezávislých odborníků programu Czech Superbrands a z českých spotřebitelů. Odborná komise má při udělování ocenění klíčovou roli, jsou do ní proto vybírání pouze přední a vysoce uznávaní experti z oblasti byznysu, marketingu, médií a komunikace. Ti hodnotí každou navrženou firmu podle předem daných kritérií – akceptace inovace, budování značky, všeobecná známost značky či prestiž.

Společnost Husqvarna 

Husqvarna je vedoucí světovou autoritou ve výrobě řetězových pil, sekaček a nesených benzínových ručních nářadí, jako jsou křovinořezy a vyžínače. Husqvarna je také jedním z vedoucích podniků v řezací technice a diamantovém nářadí pro stavebnictví a průmyslu kamene.
Více na www.husqvarna.cz

Superbrands

Mezinárodní program Superbrands vznikl před více než patnácti lety ve Velké Británii. V České republice byl program poprvé představen v letech 2005 – 2007. Odborníci z marketingu a komunikace si stanovili dva cíle: uvést do středu pozornosti mimořádně silné značky a prezentovat příklady hodné následování pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a inspirovali od nejlepších. Od té doby si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands Award uznávána jako speciální ocenění v 88 zemích na pěti kontinentech.
Více na www.czechsuperbrands.com